114 timmars träning i mars!

Hej på er alla!

Idag har vi haft toppenväder, strålande sol, klarblå himmel och runt 25 grader. Idag har jag summerat min träning för mars månad och kunde konstatera att jag har tränat hela 114 timmar. Det är nytt rekord för mig vad jag vet om i alla fall. Min träning här nere i Spanien flyter på väldigt bra och jag tränar hela dagarna. Min träning idag har till största del bestått av teknikträning och puttning,  samt lite fys på morgonen.

Till lunch idag blev det ris och kött. Men så kunde vi inte låta bli att äta korv, så det fick bli korvstoganoff till middag.

Imorgon blir det ytterligare en fotbollsmatch på stranden, det ska bli riktigt skoj. Annars ska jag träna på med golf som vanligt och även försöka få till plugg gjort. 

Ikväll på kvällmötet lottades vi in i par som vi sedan ska spela bästbollmatcher i. Jag hamnde i samma lag som Micke.

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva. Det blev inte så långt, men jag återkommer då jag har något roligt att berätta.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0