Säsongens första tävling - JMI på Sotenäs

Hej på er allihopa!

Det var nu ett tag sen jag skrev sist och det beror till största del på att jag inte har haft tid eftersom det är mycket träning samtidigt som jag försöker komma ifatt helt med skolarbetet efter Spanien. Nu sitter jag i alla fall i bilen på väg ner till Sotenäs. Min mormor och morfar skjussade mig ner till Kil i morse och nu åker jag med Emma och hennes föräldrar den sista biten.

Idag ska vi spela in banan och ladda till MAX. Jag tycker det ska bli otroligt skoj att spela imorgon. Har inte spelat banan tidigare men jag har hört att det ska vara en rolig banan. En bra sak är att vi verkar ha vädret med oss då det ska bli runt 18 grader och sol, HÄRLIGT!

Ha det gött!
Jösefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0