Sliten...

Hejsan på er alla!

Idag har jag haft en mycket bra dag. Vädret har varit kanon och det har varit riktigt varmt. I morse var jag, Emma och Sofie ute och spelade 18 hål. Spelet fungerade sådär men vad gör det när jag hade trevligt sällskap. Efter lunch begav jag mig till rangen där jag tränade teknik ett tag. Sedan började jag, Sofie, Lindgren, Henke och Peter att slå massa konstig slag. Det var mest killarna som höll på och vi andra stod mest och skrattade. Vi hade jätteroligt. Filmade massor och tog en hel del roliga bilder. Lägger ut lite bilder och kanske någon video också om jag får reda på hur man göra.

Med rubriken på detta inlägg vill jag berätta att jag börjar känna mig väldigt trött och sliten och det känns verkligen att man har tränat hårt i en månad. Ska bli skönt och få vila lite snart, men det är ju så himla skoj att träna.

Imorgon har jag bestämmt mig för att det ska bli en hel träningsdag och ladda till max inför tisdagen då vi har vår andra testdag. Jag är supertaggad på att förbättra mitt resultat från förra gången. En bra sak som vi fick reda på på kvällsmötet ikväll var att vi skippar coopertestet här nere, eftersom det ändå inte kommer bli ett helt bra resultat eftersom alla är så trötta och slitna nu. Vi kommer att ta det när vi kommer hem istället.

Nu ska jag strax gå och lägga mig. På kvällarna behöver jag bara lägga huvudet på kudden så somnar jag, men det är inte så konstigt eftersom vi tränar så mycket. Jag sover som en stock på nätterna även om killarna för några kvällar sedan håller på och busar med oss. Men vi har gett igen nu så vi tror inte att de ska våga göra något mer mot oss.

Ha det bra och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du tjejen snart är du hemma igen å tillbaka till verkligheten HIHI. Men njut njut av de sista dagarna i ditt PARADIS



Kramisar mamma

2009-04-06 @ 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0