Ännu en härlig sommardag!

Ja, solen skiner ute och det är varmt och skönt. NU på förmiddagen har jag tränat lite styrka  ute i trädgården och ajg måste säga att det är en vääldigt skönt start på dagen.

Nu har jag precis ätit lite lunch och ska nu göra iordning mig det sista för att åka upp till golfen och träna i tre timmar. Därefter ska jag hem igen och packa alla kläder och allt jag behöver till riksen nu onsdag-fredag. Jag ser fram emot tävlingen väldigt mycket och tycker det ska bli väldigt roligt. Efter packningen blir det lite kvällmat innan jag åker upp på golfen igen för att ha tränings tillsammans med träningsgruppen. När den är slut kommer pappa och hämtar mig och skjussar mig till farmor och farfar där jag ska sova. Vi åker kl. 6.00 imorgon bitti (haha, varför ska man sova längre än så då man har sommarlov??) Runt 10 ska jag och Sofie spela in tillsammans och sen blir det väl lite träning under resten av den dagen.

Nu har jag inte tid att sitta här framför datorn något längre. Dags att gå upp till golfen och träna!

Ha en bra dag!

Bilder från förra sommaren!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka skönt härliga bilder.

Kram mamma

2009-08-05 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0