JMI på Drottningholm imorgon

Ja, tidigt imorgon bitti åker jag till Stockholm för att spela JMI på Drottningholm. Min mamma och mormor kommer skjussa mig så jag hoppas på att även de får en mysig dag utanför golfbanan. Jag ser framemot imorgon och hoppas på att spela bra. Under träning idag kändes det mesta väldigt bra, dock inte drivern som inte alls känns speciellt bra.  Men imorgon hoppas jag på att den är på topp igen. Om inte går det säkerligen att spela bra golf utan en driver som går 110% bra.

Om ett litet tag ska jag ta och sova så att energin är på topp till de 36 hålen imorgon.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nya motton Josefin!

VÅGA VINN

Använd detta å framgångarna kommer tillbaka. Dessa ord ger dig tuffheten som ger dig birdies och nivån höjs.



Kram mamma

2009-08-13 @ 08:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0