Länge sen sist

God morgon!

Ja nu var det verkligen ett tag sen sist då jag skrev och det beror väl på att jag inte har varit riktigt sugen på att skriva. Golfen har den senast tiden gått lite halvdåligt, men jag kämpar på och vet att det kommer lossna snart igen eftersom jag vet att jag har så mycket inom mig som vill komma ut.

Nu är det inte långt kvar till skolan drar igång igen och faktum är att jag ser fram emot att börja igen. Det ska bli riktigt skoj att träffa alla igen, samt börja träningarna med golfarna. Jag ser även framemot flytten till mitt studentrum den 17:e. Tror att det kommer bli jättebra och jag tror det kommer bli lärorikt.

På onsdag morgon åker jag till Linköping för att spela riksen där. Det är min snälla farmor och farfar som ska köra mig dit och de passar samtidigt på att vara lite i deras förra hemstad. Jag kommer bo tillsammans med Sofie i deras husvagn på parkeringen och tror vi kommer ha det väldigt roligt tillsammans. Inför tävlingen gäller det nu för mig att följa min träningsplanering jag har gjort för att förbereda alla typer av golfslag. Men det viktigast av allt är nog att jag hittar en stor dos självförtroende att ta med mig. Jag vet ju att jag kan spela bra golf och fajtas med alla på riks!

Idag ska jag åka till Uppsalas golfbana och vara där under dagen och träna. Hoppas på att träffa några av mina golfkompisar där. Där ska jag även träffa Peter en stund och träna lite. Känns bra att få lite hjälp eftersom slagen inte gått helt bra på sista tiden då jag har tappat en hel del av min längd i slagen.

Nu har jag inte tid att skriva något mer, måste ta och göra mig i ordning innan min farmor kommer och hämtar mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du tjejen, du kan spela golf och det riktigt grymt!!! Hitta ditt härliga självförtroende och du är tillbaka till ditt grymma spel. Jag tror på dig. Kramisar mamma

2009-08-04 @ 10:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0