Nu är flytten till Uppsala klar!

Ja, idag har jag flyttat in i min lägenhet/studentrum i Uppsala. Vi åkte vid 10 i morse och jhar sen hållt på ändå till 20.30 nu ikväll. När vi kom fram åkte vi och hämtade nyckeln och sen bar vi in alla kartongerna in i rummet. Då vi packat upp det mesta åkte vi iväg för att handla det sista för att få rummet bra.
Vi handlade följande saker:
*Bestickkorg
*En "palm"
* Fotogardiner till en vägg som är en tullpan
* Gardiner
* Duschdraperi
* Blommor
* En kudde till soffan

Då vi shoppat klar åkte vi tillbaka och fixade det med sista. Jag är verkligen supernöjd med mitt rum och tycker att det blev riktigt mysigt!

Här kommer lite bilder jag tog på rummet:

Vi håller på att packa upp alla lådor. Johanna sitter och spelar lite spel på datorn








Badrummet








Hallen


Min garderob






När jag kom hem stod dessa snygga skor och väntade på mig. Äntligen har de kommit!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jättefint Jossan!! Hoppas att du får det bra där, vi får komma o hälsa på nån gång, Kram

2009-08-17 @ 10:44:01
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/
Postat av: mamma

Nu har vi alla bildbevis hur din välordnade garderob ser ut, KOM IHÅG DET. hihi



Det va så himla roligt å va med å fixa ditt fina rum,fika å nån kvällsmat tar jag gärna som "betalning".



Va nu rädd om tiden i Uppsala, golfkompisar i samma hus å himla massa skoj ni kommer att ha.



Kramisar mamma

2009-08-17 @ 15:24:01
Postat av: Anonym

Gud va fint! :)

2009-08-19 @ 18:37:18
Postat av: johanna

hej jag hoppas att skorna står som dem gjorde när vi flyttade in.

2009-09-05 @ 15:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0