På väg mot Linköping

God morgon!

Nu sitter jag i bilen på väg mot Linköping där jag ska spela skandia tour riks nu torsdag-fredag. Det ska bli riktigt roligt att spela. Det blev en väldigt tidig morgon då vi gick upp strax efter fem för att sedan åka kvart över 6. Farmor och farfar är så himla snälla som ställer upp och klliver upp jättetidigt och åker med mig till Linköping.

Nu ska jag sätta mig och skriva ner mina tankar och funderingar, samt processmålen inför tävlingen.

Ha det bra så hör jag förhoppningsvis av mig under tävlingens gång.


Kommentarer
Postat av: mamma

Njut av din härliga golf och skratta mycket tillsammans med Sofie.



KRAM MAMMA

2009-08-05 @ 09:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0