Fredagsmys!

Äntligen är det fredag! Normalt sätt brukar man få chansen att vila upp sig under helgen, men så kommer det inte bli den här helgen eftersom det kommer bli kemi-plugg heeeeela helgen. Vi har lsutprov nästa veckan och det ska bli så skönt då det är över och klart. Nu gäller det bara att orkar kämpa hela vägen in i mål!

Idag efter skolan hvar vi och handlade. Jag måste tillägga att om man handlar med Lucas och Erik händer det massor med roliga saker och jag skrattar typ hela tiden. Sedan har jag mest tagit det lugnt och vilat lite från plugg, så att jag klarar av att plugga hela helgen. Jag har även tvättat.

Vi åtta ska vi äta och kolla på idol, så det blir vårat fredagsmys denna fredag.

Ha en bra fredagkväll!

Erik och Lucas på bilden. Lucas är klätt ut sig i mina kläder och känner sig riktigt snygg ;) .


Kommentarer
Postat av: mamma

Hmmm vilken snyggingar till kompisar du har hihi



Som tidigare har sagt va rädd om dem, de är vänner som du har för livet.



Kramisar mamma



Du är så himla duktig med allt pluggande!!!!

2009-12-07 @ 15:06:15
Postat av: Ellinor

Vilka snyggingar:D

2009-12-10 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0