JULAFTON

God Jul på er allihop!

Jag har haft en bra och mysig julafton och jag hoppas ni också har haft det. Vi har varit hemma hos pappa idag tillsammans med 10 stycken nära och kära. Vi åt god mat, umgicks och öpnnade lite julklappar.

Följande saker fick jag i julklapp:
*En enkel digitalkamera
*En spoon (golfklubba)
*En DVD
*En parfym
*Pengar
*Lite ljus
*En biobiljett
*Vantar och lite andra små bra saker

TACK SÅ MYCKET alla för de fina julklapparna.

Imorgon kommer mamma och hämtar mig och Johanna vid 12-13 och då ska vi ut till mormor och fira jul med mammas släkt, vilket kommer bli mysigt.

På lördag ska jag väl ta och börja plugga på allt som jag har inför de två slutproven jag har första veckan på terminen nästa år. Känns lite tugnt måste jag säga... Hade hellre haft ett jullov helt utan plugg och bara kunnat vila upp mig och laddat batterierna, men nu blir det till att buta i det sura äpplet och bara gilla läget.

Ha en fortsatt bra jul och se till att ta hand och mys med alla nära å kära!
Julkramar fårn mig till er alla!


Vi tre har haft en mysig dag tillsammas - jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0