Klar med kemin för resten av mitt liv!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu är kemin äntligen klar. Idag hade vi slutprov i kemi A vilket innebär: ingen mera kemi. Det känns så himla bra. Vi satt och skrev provet i tre timmar så man har varit lite seg resten av dagen. Imorse vaknade jag en halvtimme innan jag skulla gå upp och kände mig riktigt pigg. Jag var också på väldigt bra humör under morgonen vilket var en härlig känsla.

Efter skolan cyklade jag direkt hem och genomförde julstädning här på kantorn. Jag fick TV-rummet och det var ganska lättstädat. Så nu är bara hoppas på att det blir godkänt av tillsyn. Efter städningen cyklade jag till SATS och körde body pump. Det var inte lika roligt som det brukar vara då Emma är med. Det som var roligt med passet var att jag ökade lite av vikterna på vissa låtar och verkligen pressade.

Nu ska jag gå och se på Mammas pojkar!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

va skönt att kemin är sluuuuuuuuuuuut



kram på dig

mamma

2009-12-11 @ 08:47:13
Postat av: Ellinor

Hahahah och du gillade ju mammas pojkar väldigt mkt denna gång :P

2009-12-11 @ 14:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0