Onsdag

God morgon!

Det är helt galet vad dagarna och veckorna går snabbt, vilket är både bra och dåligt - väldigt bra eftersom  vi snart får jullov då och chansen att vila upp oss från allt plugga vi har just nu.

Nu sitter jag har och äter lite frukost. Jag är den enda som är uppe just nu, men de andra börjar väl på att vakna nu. Jag ska sticka iväg till gymmet lite tidgare än de andra för att springa lite innan vi har ett gruppass i bål.

Igår maxade jag 40 kg i bänkpress och det är jag riktigt nöjd med, eftersom för bara en månad sedan maxade jag 32,5 kg - så visst har jag blivit starkare av all träning vilket känns otroligt bra! Jag blir bara ännu mer taggad på att jag ska klara mitt mål som är 50 kg till i mars.

Efter skolan idag kommer vi ha fys med Jonnie och det kommer troligtvis bli sjukt jobbigt om det blir något liknande som förra gången, vilket jag hoppas på. Det är härligt att få pressa sig själv och blir så där härligt trött av träningen.

Slutligen vill jag passa på att säga: GRATTIS PÅ 17-ÅRSDAGEN LINDA! HOPPAS DU FÅR EN JÄTTEBRA DAG! MÅNGA KRAMAR TILL DIG FRÅN MIG!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så jättejättemycket Jossan! :D <333

2009-12-02 @ 21:24:38
URL: http://lblush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0