En nya och spännande golfblogg!

Hejsan!

I den här bloggen kommer man i huvudsak kunna läsa om en massa golf, både allmänt om det men också om min egna golf. Med allmänt menar jag att man kommer kunna läsa om säsongens golfkläder, utrusting oxh mycket annat. Stor del kommer att handla om min egna golf där ni får följa mig på golfgymnasium, träningsläger i Spanien, tävling, träning, fritid och allt detta binds samman till en mycket stor dröm. En dröm där jag en dag är med och spelar på de stora tourerna och reser runt i hela världen och gör det jag älskar allra mest, nämnligen att spela golf.

Jag hoppas att just du vilja följa med på min resa och att vi tillsammans kan uppfylla våra drömmar genom inspiration, peppning, glädje och gemenskap.

I nästa inlägg kommer ni att kunna läsa om mig och förhoppningsvis då lära känna mig en aning och få reda på vem jag egentligen är.

Tills dess, ha en riktigt bra lördag!

// golfjossan //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0