En halvbra dag

Hejsansvejsan!

Min dag idag har varit bra och jag har haft lite små saker att göra hela tiden. Tog det ganska lugnt på morgonen och gjorde iordning mig och åkte upp till golfen där jag sen åt en god lunch tillsammans med Madde och några andra. Jag åt pasta med kassler och vitlök och det var väldigt gott, dock tog det väldigt lång tid för mig att äta upp det. Det är några som på sista tiden kommenterat att de tycker att jag är väldigt långsamt, vilket kanske är båda bra och dåligt. Nog pratat som mat och ät-tempo.

Efter lunch tränade jag lite puttning och därefter gick jag ner för att träna wedgar på övningsfältet. Tyvärr så var det inte så himla roligt att träna idag och jag kände mig inte så motiverad. Vet inte vad det beror på men jag tror att det enbart var något tillfälligt bara idag. Jag avslutade passet lite tidigare än planerat och åkte hem och satt och skrev lite scoreanalyser in på datorn från de 2 senaste tävlingarna.

Vi fyra idag kom EP (Enköpings Posten) hem till mig för att göra ett reportag och mig och Madde för att skriva lite om hur det gått på senaste tiden, vilket för min del är väldigt bra vilket känns superskoj!!

Efter intervjuen satt jag på mig träningkläderna och sprang ut på en springtur. Jag skulle väldigt gärna älska att springa men jag tycker att det är ganska tråkigt tyvärr. Fast om man pressar sig till att göra det till en regelbunden vana kanske det blir något som jag lär mig gilla.

Till middag idag hade mamma gjort mycket god lax, med potatis och en spenatsås till.

Nu ikväll ska jag mest ta det lugnt, sitta lite vid datorn, kolla på Lotta på Lisseberg och därefter Beck. Jag tror även att jag ska sätta mig och skriva en sammanfattning från de senaste tävlingarna så att ni får läsa lite om hur det gått.

Ha en härlig kväll, kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0