Gävle nästa....

God morgon!

Idag ska jag på egen hand ta mig upp till Gävle med packning och golfbag med först buss till Uppsala och sen tåg vidare upp till gävle. Det ska bli lite spännande eftersom jag aldrig har tagit mig helt själv förut till en golftävling med buss och tåg.

Väl uppe i Gävle blir jag hämtade på stationen av golfklubben och sen åker jag till golfbanan för att spela in inför tävling. Jag ska spela med en tjej som heter Emma och vi ska även bo tillsammans. Känns som det komer bli en roligt tävling med bra golfspel.

Innan jag åker vid halv 11 ska jag duscha, äta lite och packa det sista så det är dags att sätta igång nu.
Ha en bra måndag!


Bild tagen av mig förra sommaren. Hoppas att vi snart får sådana fina sommarkvällar.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0