Mot Gotland!

Nu har jag precis satt mig på bussen från stockholm på väg till Nynäshamn där jag sedan ska gå på båten mot Gotland.Tågresen mellan Enköping och Stockhokm gick bra och hade gått om tid på sig att ta sig till bussen. Jag hade bokat min biljett till det tåget som jag tog, fast vi hade besätmt att jag skulle ta ett tidigare tåg eftersom det varit mycket förseningar. Tror ni inte att det tåget då var försenat, en hel timme! Så mitt ordinarie tåg kom innan så det var bara att hoppa på det då.

Väl framme på Gotland kl. 14.25 ska jag åka ut till golfbanan och spela in inför tävling imorgon och på torsdag. Sen blir det bara till att ta det lugnt ikväll och ladda inför tävlingen. Det ska bli väldigt roligt att spela och jag hoppas på att det ska gå bra. Då jag har tränat de senaste dagarna har allt känts ganska bra. Men som alla vet är träning - träning och tävling -tävling. Fast en positiv sak med min tärning är att jag nu för tiden tränar med spellikt än tidigare.

Ha en underbar dag och njut av solen och värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0