Svensk sommar = regn, regn och ännu mera regn

Hej på er allihopa!!

Det är inte så konstigt att jag inte tycker det känns som sommarlov just nu med tanke på att det regnar hela dagarna. Supertråkigt väder verkligen, jag vill ha strålande sol och 25 grader varmt!

Nu på eftermiddagen har jag varit uppe på golfbanan och tränat och försökt hitta tillbaka till min slag eftersom det är DM imorgon. Jag håller på och laddar mentalt nu och ställer in mig på att det kommer bli riktigt dåligt väder i morgon. Det är i alla fall vad prognoserna säger, men jag hoppas givetvis på att det kan vara lite bra i alla fall.

Banan vi ska spela är tyvärr inte i så bra skick men det är även det bara gilla läget och det kommer vara lika för alla, både banan och vädret alltså.

Ikväll blir det tidig sänggång, kl. 21 ska jag släcka lampan för att sova. Då får jag mina 8 timmar sömn som jag behöver för att vara helt utvilad. Vi kommer att åka 05.15 imorgonbitti, ganska tidigt men jag får sitta och vila lite i bilen på väg dit och tänka igenom allt inför tävling, så som processmål och spelplan.

En sak som har känts konstigt de senaste dagarna är att jag inte har något att plugga. Helt sjukt att något sånt ska kännas konstigt, men jag tror det beror på att vi har haft så himla mycket under HELA 1:a så nu när allt är borta känns det konstigt. Det är väldigt bra med sommarlov eftersom jag nu kommer kunna träna ännu mera golf och samtidigt inte behöva tänka på att man måste hem och plugga.

Jaha det här blev en text om lite allt möjligt, men ha det bra!

Snälla regn försvinn och ge mig solsken istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0