Tävling inställd pga regn

God morgon på er igen, för jag antar att det är nu de flesta börjat vakna!

Ja som ni läste i överskriften blev DM iställd pga regn. Greenerna var alldeles för fulla med regn för att det skulle kunna gå och genomföra tävlingen.

Vi ringde dem igår och fråga om tävling skulle kunna spelas och de svarade att banan tålde väldigt mycket vatten, men det gjorde den i själv verket inte.

Jag tycker det är väldigt tråkigt att tävlingen blev inställd för jag var väldigt sugen på att spela. Lite extra surt är att vi åkte kvart över fem, kom dit och då var det bara att vända och åka tillbaka i en och en halv timme. På hemvägen övningskörde jag och det gick bra och var väldigt roligt.

Nu ska jag göra en liten planering för dagen då jag istället för att tävla ska åka upp till golfbanan och träna. Imorgon åker jag upp till gävle för att spela in till riksen som går där i veckan.

Ha en bra dag i regn så hörs vi snart igen!
// Josefin //


Blir så himla glad när jag ser den här bilden på mig och Madde från förra sommaren. Madde kommer för övrigt hem nästa vecka och det ska bli kul att få träffa henne igen med tanke på att det var väldigt länge sen sist nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0