Underbara Gotland!

Nu sitter vi här i vårt egna lilla supermysig hus och kollar på allsång på skansen. Till middag idag blev det mackaroner och korv.

Ispelet idag gick bra och skulle jag säga en sak om banan så är det att den är superkort! Men det kommer bli roligt att få spela en sån typ av banan också. Slagen fungerade riktigt bra och den känslan jag hade i kroppen idag hoppas jag och ska göra allt för att ha även imorgon. Jag ska vara avslappnad och slå ett slag i taget, samt ha riktigt roligt!

Jag trivs jättebra här och stannar GÄRNA längre!

Ha det bra ni alla också!

PS. Tack farfar för att du hjälpt och gjorde mig sällskap på tåget till stockholm imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0