Vilken lång dag...

Det känns som att klockan borde vara runt 5, men nejnej den är bara kvart i 1. Att det känns så beror troligvis på att jag gick upp så tidigt samt att vädret är så tråkigt.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på härnäst eftersom jag precis kommit tillbaka från lite träning i regnet på golfbanan. Jag tror att jag ska bege mig ner till gymmet och pumpa lite och sen hem igen och kanske mysa med en film. Senare ikväll måste jag även packa klart det sista till Gävle och Härnösand. Kommer vara i Gävle måndag-torsdag och spela Skandia Your Riks och efter det kommer pappa och hämtar mig så beger vi oss vidare upp till Härnösand och firar midsommar.

Dags att hoppa i träningskläderna. Ha det gött!

Bild från i höstas då vi golfare tränade lite Judo med Fredrik. Det var riktigt roligt och väldigt bra träning. Hoppas vi gör det någon mer gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0