Äntligen så fungerar Internet!

Nu har vi äntligen fått Internet att fungera vilket känns väldigt skönt. Man känner sig nästa lite handicapad utan det. Iidag är första dagen som vi har haft dåligt väder här nere, det har nämligen regnat. Trots det har temperaturen varit kring 20 grader. Det var faktiskt lite skönt med en dag utan sol, men imorgon hoppas vi på bra väder igen. Min dag har sett ut på följande sätt:
  • På morgonen gjorde jag stockshot/utslagstest på banan tillsammans med Emma. Vi hade det väldigt trevligt i regnet.
  • Fys. Först var jag ute och sprang längs stranden och därefter tränade jag lite armstyrka.
  • Duscha och lunch - till lunch blev det pasta och kött, mycket gott
  • Golf - tränade puttning, bunker och svingteknik. Allt gick bra och jag känner mig nöjd med den träningen. Min bunkerslag börjar bli grymma nu då jag får mycket spinn i bollen.
  • Efter golfen satte jag mig och plugga fysik i 2h, så jag känner mig duktig att jag tog tag i det.
Nu sitter jag här och skriver till er där hemma. Ikväll ska jag planera min dag imorgon, laga middag och umgås med alla underbara golfare. Till middag blir det ris och kycklingbitar. Nu har vi kyl och frys fullproppade med mat eftersom Ronnie och Jonnie var och handlade MASSOR med mat igår. Det är helt sjukt att se hur mycket mat som går åt.

Igår hade vi vår första tävlingsdag och jag känner mig nöjd med mitt resultat med tanke på hur mycket jag har hållt på med tekniken de senaste dagarna. Jag lyckades hålla bollen bra i spel, vilket både jag och Ronnie var lite överraskade över. Det roligast av allt var att jag slog nytt puttrekord igår, 25 puttar!!!.

På torsdag har vi våran träningsfria dag och vi pratar om att åka och kolla på en Europatour tävling i Sevilla. Hoppas att det blir så för det skulle vara riktigt skoj och lärorikt.

Imorgon är en helt vanliga dag på jobbet då jag kommer att träna så mycket som det bara går. Nu har vi satt på autopiloten som Ronnie kallar det och har fått en bra rutin på vardagen här nere. Livet här nere är helt fantastiskt och det skulle ni också tycka om ni fick chansen att uppleva detta. Just nu känns det som att jag aldrig vill lämna paradiset.

Ha det så gött, massor med kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0