Det är ett hårt liv vi lever...

Hola!

Detta kanske inte är det allra roligaste jag har att berätta här från Spanien, men samtidigt vill jag berätta för er hur jag mår. Det har varit en ganska jobbig dag idag då huvudet har kännts som betong och jag har varit yr. Detta grundar sig på det som hände igår kväll. Jag hade kännt mig bra hela kvällen och var som vanligt. Jag hade bett Emma om att smörja in min rygg med aftersun eftersom jag brännt mig lite då vi varit på stranden. Innan hon skulle göra det gick jag till toaletten för att borsta tänderna. Direkt då jag borsta tänderna klart blev jag illa mående och yr (det kom som som en blixt från klarblå himmel). Jag satte mig ner på toaletten och kände att det inte alls var bra. Jag ropade då på hjälp. Det som jag kommer skriva nu är inget som jag själv kommer ihåg utan tjejerna har berätta det för mig under dagen. När de kom in i badrummet sa jag att jag mådde illa och svimmade av därefter. Det jag själv kommer ihåg är att jag hör röster som ropar Jossan men jag kan inte se något. Efter ett tag kvicknar jag till och då finns Emelie, Sofie, Emma och Jonnie vid min sida. De pratade lugnt med mig, la en blöt handduk på huvudet och gav mig vatten. Jag var väldigt blek i ansiktet och Emelie sa även att läpparna hade varit lite blå. Jag andades konstigt och det berodde förmodligen på att jag var rädd.

Jag lyckades sedan ta mig till soffan där jag fortsatte få i mig lite vatten och samtidigt lugna ner andningen. Tjejerna samt Jonnie var vid min sida och pratade med mig. Jonnie erbjöd även att vi kunde åka till en klinik i närheten men jag valde att vänta med det. Efter denna läskiga och jobbiga händelse lyckades jag slutligen somna. Det positiva med det hela är att jag har lärt mig att jag måste få i mig massor med vatten, speciellt då jag tillbringar en dag på stranden.

Min dag idag har bestått av att dricka massor med vatten och hålla mig i skuggan så mycket som möjligt. Har inte tränat lika mycket som vanligt utan jag har försökt återhämta mig från gårdagen så att jag framöver kan köra på som vanligt och träna massa golf.

Till lunch idag blev det spagetti och korvstroganoff vilket var supergott. Vädret har varit bra då temperaturen har varit runt 25 grader och en blå himmel med endast några moln.

Jag vill passa på att tacka Emelie, Emma, Sofie och Jonnie för att ni hjälp mig igår! TACK

Nu ska jag sitta här i klubbhuset med datorn ett tag och plugga lite.

Vill slutligen säga att jag mår bra efter omständigtheterna och kommer fortsätta dricka massor med vatten för att bli helt bra.
Ha det så bra där hemma och glöm inte att vatten är superviktigt!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att det finns några som är där för en! Hoppas att det blir bättre och du får ta det lugnt, jag vill inte att något ska hända med Jossan :) tusentals kramar!! <3333

2009-03-27 @ 17:01:19
URL: http://fashiondistrict.devote.se
Postat av: isabelle

hej kussen! vilken tur att du mår bra igen, ta inte ut dig för mycket!! ikväll är de let´s dance och jag håller på laila, hoppas hon vinner, och inte den där tjocka magnus:P hade super nu och sköt om dig!!! pussokram

2009-03-27 @ 17:08:40
Postat av: Patricia

skönt att du mår bättre, kom ihåg vattnet så får vi hoppas att det inte händer igen =) ha det så bra, <33

2009-03-27 @ 19:18:02
URL: http://patriciamard.devote.se
Postat av: isabelle

jävla magnus vann, nu är du nöjd va?? haha :)

2009-03-27 @ 22:42:55
Postat av: Anna och Linus

Hoppas du har det bra och att det blir bättre.

Kram Linus och anna!

2009-03-28 @ 11:18:13
URL: http://coczo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0