Härligt väder i Spanien!

Hejsansvejsan!

Idag har vi haft mycket bättre väder, precis som jag önskade igår. Det har varit sol och runt 23 grader, dock så har det blåst lite men det är bara skönt. Min dag har bestått av träning, träning, lite plugg och ännu mera träning. Sofie hade satt klockan på 5.30 imorse för att hon skulle hinna fysa innan hon skulle ut och spela, men så blev det inte. Vi var för trötta för det. Jag gick däremot upp vid sju och stack ut och sprang i en halv timme. Mycket skönt var det och man får en härlig känsla i kroppen och man känner sig piggare. När jag hade börjat springa hörde jag en massa sirener, men tänkt inte så mycket mer på det. När jag däremot kom ner på stranden för att vända och spring tillbaka var det fullt med polis och brandbilar då. Det kom en massa rök från en resturang eller liknande, så troligtvis brann det. Jag fick då springa 200 meter i sanden istället, vilket var lite extra jobbigt. Det känns som man springer och springer men kommer ingenstanns.

Efter löpning skyndade jag mig lite och duschade och åt frukost för att komma ut och träna golf så snabbt som möjligt. Jag känner mig värsta taggad att träna massor nu innan vi åker hem.

Ikväll har vi bjudit över Peter och Jonnie (våra tränare) på middag. Vi kommer att bjuda dem på kyckling med bacon lindat runt, ris och en god sås. Till lunch idag blev det potatis och kött. Ingen korv idag alltså.

Imorgon ska våran andra tävlingsdag äga rum och jag känner mig taggad och tycker att det ska bli skoj att spela. Hoppas på en förbättring från förra gången, men samtidigt ställer jag inte så höga krav på mig eftersom jag är här för att träna och inte spela värsta stora tävlingen. Men det är alltid bra med träning under tävlingspress.


Massor med kramar från mig till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin bild på dig och va brun du är!!!! kraaaaaam :D

2009-03-30 @ 17:56:37
Postat av: Linda

Det va jag som skrev,namnet måste ha försvunnit!

2009-03-30 @ 18:00:24
URL: http://fashiondistrict.devote.se
Postat av: Mamma

Jaha det var jobbiga mamma igen!!!



Men jag måste bara skriva nåt. Fräsch å brun, så fin du är.



Älskar dig

kram mamma

2009-03-30 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0