Överlycklig

Nu sitter jag på bussen på väg hem vilket innebär att nu har jag haft min sista lektion innan Spanien. Känns så himla bra. Jag har börjat känna mig lite smått pirrig och förväntasfull. Jag har ju aldrig gjort något liknande tidigare, att vara bort i en hel månad. Som längst kan jag bara minnas att jag har varit bort i en veckan.

Resten av min dag kommer i alla fall bestå av packning och ännu mera packning. Just nu ligger klädhögar över hela mitt golv och massor med småsaker på hela skrivbordet. Hoppas bara nu att jag lyckas med att inte få övervikt.Utöver det måste jag göra klar min träningsplanering, så att jag vet vad jag ska träna nere i Spanien. Ikväll kommer även farmor och farfar för att äta en avskedsmiddag, det blir thailänskt, mums.

Resten av resan hem på bussen nu ska jag spendera med lite svenska plugg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer sakna dig otroligt mycket!!! <333 Men jag hoppas att du får det jättejättebra för det förtjänar du hjärtat! Du måste lova att ta massa bilder och uppdatera mycket för jag kommer gå in här slaviskt typ 300000000 ggr per dag! Du får sms:a mig när du är framme (om du vill såklart)så att ja vet att allt gått bra! massor med pussar och kramar!



2009-03-12 @ 21:59:12
URL: http://fashiondistrict.devote.se
Postat av: Linda

Jag kommer sakna dig otroligt mycket! <33333 men jag hoppas iallafall att du får det jättejättebra där nere för det förtjänar du verkligen hjärtat!

Du får väldigt gärna sms:a mig när du kommer fram om du vill o har tid o så där för det vore kul o veta att allt gick bra men du måste verkligen inte om du inte vill! Somsagt ha det så jättebra och ta vara på tiden du får där i solen! massor med pussar och kramar <33

2009-03-12 @ 22:02:53
URL: http://fashiondistrict.devote.se
Postat av: Linda

Oj det blev visst två well well

2009-03-12 @ 22:03:26
URL: http://fashiondistrict.devote.se
Postat av: johana

Jag saknar dig syrran du får sola så att du blir brun din lilla blekis <3333333333333 skriv så himla mycket på din blogg så att jag kan läsa det puss och sola nu och ha det så bra på golfbanan och jag ällskar dig <333333333333333333 puss puss <333

2009-03-14 @ 11:04:21
Postat av: johanna

hej syrran vi saknar dig mamma och jag,du får sola så att du blir lite brun din lilla blekis men du kommer ju bli brun på golfbananoch sen kommer du sola om du får tid efter golfen, puss puss här snöar det men hos dig har du nog sol du får skriva hur många grader det är där så att vi kan bli avundsjuka på dig.//johanna

nu kommer mamma hej då

2009-03-14 @ 11:11:38
Postat av: Mamma

Hoppas resan gick bra och att ni fick mer er all packning från flygplatsen. Äventyren börjar idag å njut av det, ha ingen hemlängtan men däremot få du längta efter mig. Puss å kram mamma

2009-03-14 @ 11:16:36
Postat av: isabelle

hej kussen! hoppas allt har gått bra!! hon som sjöng opera (vet inte vad hon heter) vann melodifestivalen! tyckte faktiskt att hon va rätt bra, heheh :D hoppas allt är braaa !!!! pussokram

2009-03-14 @ 22:19:59
Postat av: Dilan Amin

hejhej (;

FRÅGA PÅ NU I MIN FRÅGESTUND!



/ Kram.

www.mramin.blogg.se



2009-03-14 @ 22:29:02
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0