Spanien är underbart

Hej alla där hemma!

Ledsen att jag inte hör av mig först nu men det har trasslat lite med internet. Men nu har vi löst det. Jag har verkligen kommit till paradiset och jag trivs supderduperbra. Idag har vi haft runt 28 grader varmt och klarblå himmel. Området är helt perfekt då vi har 50 meter till banan och 200 meter till havet. Sofie och jag delar rum och vi har balkong ut mot havet.

Korta berättelser från de tidigare dagarna:
Fredag - Jag åkte hemifrån vid 11.30. Planet skulle gå vid 15.10 från arlanda men var en timme och en kvart försenat. Resan till Madrid tog 3,5h och det var 23 grader varmt kl. 20.00 på kvällen. Väl framme i Madrid där vi mellanlandade skyndade vi oss att äta på McDonald. Sen ombord på nästa plan och den resan tog 1h. I Jeraz väntade en buss på oss som sedan körde oss hit till Matalscaña och den resan tog 2 h. Den natten somnade vi kl.3.

Men man har ju inte tid med någon vila när man är på träningsläger så vi gick upp vid 7.30 för morgonfys, efter alltså bara 4,5h sömn. Lördagen var jag väldigt trött och sliten efter en lång resa och lite sömn.

Dagarna är fullspäckade med en massa träning och mitt golfspel fungerar helt okej för att vara i mars månad. Eller jag ska säga som så att det går bättre än vad jag hade förväntat mig.

Idag har vi varit och badat i havet för första gången efter en varm dag i solen på golfbanan. Det var lite kallt till en början i vattnet men när man väl kommit i gick det bra.

En tråkig sak som hände första dagen här i spanien var att jag fick väldigt många myggbett (36 stycken som jag och emma räknade ihop). de blaffade upp och blev väldigt stora så nu kliar det fruktansvärt mycket och jag har lite ont men jag hoppas att det går över snart.

Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer eftersom vi måste gå och laga mat, pannkakor mums. Skriver mer så snart jag kan och då ska jag även lägga in en massa bilder på mitt paradis.

Ha det bra!
Massor med soliga kramar från Josefin

Kommentarer
Postat av: Anne-Mari

Härligt att höra från dig.

Njut och lev livet.

Klia lite myggbett kan du väl stå ut med när du ändå befinner dig i paradiset



Kram mamma

2009-03-17 @ 08:51:13
Postat av: Madelene

Usch va härligt det låter,, jag är sjukt avis ska du veta... Ha de bääääst <333333333333

2009-03-17 @ 09:44:38
Postat av: johanna

hihihi så du räknar dina myggbett. hru var det i havet jag 'är så avundsjuk på dig jag ville också åka men nu är det din tur men jag får väll åka någon annan gång <33333 jag älskar dig nu får du bada lite åt mig så sola så att du blir brun som en pepparkaka<3333 älskard i puss och kram din johanna

2009-03-17 @ 15:33:40
Postat av: Linda

Åhh vad skönt du verkar ha det! Fast just nu idag så är det faktiskt fint väder här med, fortfarande kallt men solen skiner och det är klarblå himmel. Jag hoppas att du får det bra iallafall! kram <3333333

2009-03-17 @ 16:31:46
URL: http://fashiondistrict.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0