Spanien är underbart

Hej alla där hemma!

Nu sitter jag här på en trappa på ett internetcafé och tänkte berätta lite om läget här nere. Under alla fem dagar har vi haft klarblå himmel och 25-30 grader varmt, vilket är helt underbart. Området här är helt fantastiskt då vi har 50 meter till klubbhus och puttiinggreen och 200 meter till havet. Sofie och jag har en balkong från vårat sov rum med utsickt över havet.

Det blir golf hela dagarna och jag ligger på runt 8 timmars träning om dagen. Vi har varit ute ganska mycket på banan och jag känner att spelet går bättre och bättre. Träning ger absolut resultat!
 
Övrig tid som jag har går till fysträning(ett obligatoriskt varje dag), laga frukost, lunch och middag och samtdigt försöker jag hålla lite kontakt med er där hemma. Tyvärr  så krånglar Internetet på min dator och jag får inte  ingång det. Så nu lånar jag dator från Emma. Lite jobbigt eftersom jag inte kan gå och använda internet när jag vill och inte heller lägga in några bilder. Men vad gör det när jag får vara här i paradiset och träna en massa golf och umgås med alla underbara människor. Vi har verkligen superkul och skrattar massor. Vi kommer också närmare varandre vilket kanske inte är så konstigt eftersom vi umgås dygnet runt.

Lite om idag då:
Klev upp vid sju och emma och jag stack ut och fysade på stranden, men fokus på benstyrka. Det är perfekt att träna tillsammans då vi pressar varandra lite extra. Efter fyspasset återvände vi till lägenheten och åt frukost och duschade. Sen begav jag mig till chippinggreen och tränade chippar. Det gick bra och jag börjar hitta bollträffen mycket bättre. Därefter blev det rangen och det blanade, både bra och dåligt. Till lunch blev det korvstroganoff och det var supergott. Efter lunch gick jag och Anna ut och spelade 9 hål och jag känner mig väldigt nöjd med mitt resultat då jag gick 4 över från gult samtidigt som man måste tänka på att det bara är mars månad. Banan är ganska svår eftersom det blåser väldigt mycket. Efter spelet på banan gjorde jag ett puttest som gick bra eftersom jag förbättrade mig från gårdagens resultat. Dagens sista träning fick bli en puttävling mot Åman, Patrik och Lindgren, samt Philip som kom med efter ett tag. Jag kom två och satt dit några killar i alla fall.

Nu ikväll har jag suttit och krånglat med min dator och försökt få internet att fungera men jag har inte lyckats, menmen.

Snart ska jag gå och laga kvällsmat med tjejerna, det blir kycklingwok. Ronnie var och handlade idag och kom tillbaka med bilen fullproppade med mat och då menar jag verkligen fullproppad. Han hade fält ner baksätena för att få plats med alla matkassar. Maten kostade över 8000kr så då kanske ni förstår hur mycket det var.

Ha det så bra alla där hemma!'
Soliga hälsningar från Josefin

Kommentarer
Postat av: Bea

Det låter underbart! Hoppas det ordnar sig med datorn så att vi får se lite bilder :) Kram

2009-03-18 @ 19:49:33
URL: http://myprecioussecrets.devote.se
Postat av: Linda

Det låter som att du har det bra där nere iallafall men precis som bea sa så hoppas jag att det ordar sig med datorn för jag vill se massa bilder! <3333

2009-03-18 @ 20:04:53
URL: http://fashiondistrict.devote.se
Postat av: Maja

Hej Josefin!

Det ser verkligen jättefint ut där nere, och jag blir sjukt avundsjuk av att läsa och kolla på bilder! :D Hoppas ni har det jättebra och solar åt alla oss här hemma! Jag läser och är nyfiken på att få höra mer om hur ni har det. :) Hälsa!

Kramar!

2009-03-19 @ 00:02:45
URL: http://majajoanna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kolla in alla kommentarer - njut av dessa. Men vi alla vill ju se bilder från dig också, men det ska väl lösa sig. Jag skryter för alla "gubbarna" på jobbet om hur bra du har det. Kramisar mamma

2009-03-19 @ 09:54:24
Postat av: johanna

hej hej syrran hur är det med dig inte sjuk en väl !!!

go go syrran nästa gång slår du killarna i putttävling!!! hej då din lilla syrra johanna

2009-03-21 @ 08:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0