Regn, regn och ännu mera regn

Hejhej!

Det har inte alls varit något roligt väder idag, bara en massa regn och en grå himmel. Nu vill man ju ha sol och värme. Det var ganska blött att träna idag men det gick. Jag brukar gilla att träna och tävla i regn men idag på eftermiddagens blev det lite för mycket för att jag skulle gilla det.

Nu sitter jag hemma i softan och försöker bli lite varm eftersom jag frös väldigt mycket då jag kom hem. Det blir en ganska skön kväll eftersom jag inte har något som jag måste plugga, vilket är väldigt ovanligt. Så ikväll ska jag packa lite tills imorgon eftersom vi golfare efter skolan ska åka till Hallstavik och ha en liten grillkväll som avslutning innan sommaren och för att ta farväl av 3:orna. Sen ikväll ska jag och skriva in saker i min träningsdagbok och kanske kolla lite på TV. Sen jag börjat på gymnasiet har jag kolllat väldigt lite på TV jämfört med tidigare och det beror att mina skoldagar med all träning blir långa och sen på kvällarna är det en massa plugg som gäller.

Ha en bra kväll, kramkram

Vad passar bättre än en sommarbild i regnet? En bild på mig från skolavslutningen förra året!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har tagit den bilden!! :D

2009-05-28 @ 22:01:52
URL: http://lapasserelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0