Söndag

God morgon!

Hade tänkt att jag skulle passa på att sova lite längre för en gång skull, till 8. Men det gick ju inte, kvart i sju vaknade jag och var superpigg och kunde inte somna om, så det var bara att stiga upp för det är ju ingen mening att bara ligga kvar. Skönt att känna sig riktigt utvilad faktiskt. Det konstiga är att jag brukar behöva sova 8 timmar för att känna mig helt utvilad men den här natten har jag bara sovit 6 timmar och 45 minuter.

Just nu skiner solen utanför fönstret och det är nästan inte ett moln på himlen. Är väldigt sugen på att ut och träna lite golf nu, men tyvärr så kan jag inte göra det idag:( Har väldigt mycket skolarbete som jag måste fixa med. Jag har en inlämning i svenska tills imorgon, prov i samhällskunskap på EU och EMU på onsdag och matteprov på fredag. Känns som en mindre rolig skolvecka jag har framför mig, menmen vad gör det när det är sista hela veckan vi går nu innan sommarlovet. Resten av veckorna som är kvar går vi bara vissa dagar eftersom det är resurs- och lovdag. Att jag inte ser fram emot skolan så mycket den här veckan kan faktiskt vägas över med att jag har en massa träning, vilket är superskoj. Den senast tiden har det verkligen känts som att jag skulle kunna träna hur mycket som helst bara jag tiden till det.

Nu ska jag ta och sätta mig och plugga så att jag i alla fall hinner med att träna lite fys (och kanske till och med lite golf) senare idag.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0