Underbart sommarväder!

Klarblå himmel, strålande sol och runt 25 grader. Den här dagen kan inte bli annat än bra. Just nu sitter jag och äter ltie lunch, pasta och köttfärsås för att ladda upp med energi till dagens golfträning. Jag sov ganska länge idag, till kl. 10 vilket beror på att jag inte kom en först halv 3 i natt. Igår kväll hade vi avslutning med golfarna i Hallstavik vilket var riktigt skoj. Vi åt riktigt god mat och sen körde vi en mycket rolig mångkamp bestående av: Guitar Hero, vipp-skateboard (den hade bara två hjul), en hjuling, stegräknaren, kubb och skjuta mål på mål vaktan.....(kommer inte ihåg vad han hette). allt detta var riktigt roligt, dock så förlorade mitt lag. Kvällen avslutades med lite korta humorklipp och ett bättre slut kunde det inte ha blivivt på den kvällen.

Vi lämnde Hallstavik vid kl.23. det blev precis att jag inte hann med 00.15 bussen så då var det bara att gå och sätta sig och vänta på nästa buss som gick om en timme. Emil var kvar på stationen ett tag så vi kunde sitta och prata lite innan han åkte. När bussen väl kom blev jag "rånad", haha nej men shit va dyrt det var att åka nattbuss, det kostade hela 100 kr. Menmen det var det värt för en rolig kväll.

Nu ska jag så fort jag har ätit klart sticka upp på golfen och träna i det underbara vädret. Vi har träning med elit-laget kl.14-16 men innnan dess ska jag träna själv. På min egan tränings planering står det idag:
* Målträning på rangen - utslagsövningen jag fått av Peter
* 15 stycken chip+en-putt lägen. Vi miss görs 8 st armhävningar
* Längdkänsla puttning

Direkt efter att golfträningen är slut ska jag till Linda och träffa lite tjejkompisar för grillning, det ska bli mysig och roligt att få träffa dem eftersom det var ett tag sen sist nu.

Ha en bra dag och NJUT av det underbara sommarvädret!
// JÖSSAN //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0