Lördag

Hejsvejs!

Nu är det äntligen lov och jag kan säga att det är riktigt skönt för den här skolveckan var helt sjuk. Vi hade 7 stycken uppgifter på 5 dagar. Nu under lovet har jag inte så mycket planerat utan det blir väl att ta det lugnt, träna (dagliga dosen som Emma och jag ska köra stenhårt med framöver) och umgås med familj och vänner.

Nu ska jag springa in i duschen lite snabbt och sen ska jag iväg och träffa min underbara kompis Camilla. Vi har inte så mycket planerat för dagen utom att vi ska ner på stan en sväng och kolla. Kan inte minnas sist jag gick på stan i Enköping.

Nej nu måste jag ta och skynda mig. Ha en bra lördag!
(Kolla gärna in på bloggen ikväll för nu ska jag börja sumera 2009 års golfsäsong i lite härliga bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0