Onsdag

God morgon!

Hade jättesvårt att somna igår trots att jag var väldigt trött, men nu känner jag mig iaf utvilda och redo för en ny härlig lovdag. Då jag har skrivit klart detta ska jag springa in i duschen lite snabbt, göra mig iordning och sen äte lite frukost. Sen blir vi hämtade av pappa och ska åka och klippa oss på någon frisörskola i Jacobsberg. Förhoppningsvis vet eleverna vad de gör och håret blir inte allt för snett och ojämnt.

För resten av dagen har jag inge planer alls, men alltid hittar man på något. Några saker jag ska fixa under lovet är: bilder till min fotoram, tvätta lite så att jag får med mig rena kläder tillbaka till Uppsala, ha ett par skolarbeten jag behöver göra, samt så ska jag träna lite.

Nej nu springer jag till duschen!
Ha en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0