Hem till Enköping

Nu sitter jag på bussen på väg hem till Enköping över helgen. Det ska bli skönt att få komma hem och träffa alla. I helgen kommer jag träffa de flesta i släkten också eftersom vi ska fira min lillasyster som fyllt år. I övrigt i helgen ska jag väl träna lite golf och ta det lugnt så att jag kan bli helt frisk. Just nu är jag jättesugen på att träna fys men jag bör vänta tills jag är helt frisk igen. Förhoppningsvis kan jag dra igång med den träningen nästa vecka.

Nu gäller det verkligen att ta vara på den här helgen hemma för det dröjer länge innan jag kan komma hem igen på en helg. Som det ser ut nu har jag fyra helgen framöver fullbokade. Det är roliga saker men det känns som att jag kommer vara ganska så sliten efter det. Men varför ska man köra på halvfart igentligen? Det är nog bara köra på med allt roligt då möjligheterna till det finns.

Ha en fortsatt bra fredag!
// Josefin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackar :) kram

2009-09-15 @ 17:33:07
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0