På väg mot Halmstad, Haverdal

Hej!

Är på väg mot ytterligare ett spännande och roligt äventyr. Vi (jag, Emma och hennes mamma) sitter nu i bilen på väg ner till Halmstad där vi fre-sön ska spela JMI finalen. Idag ska vi spela in vid 14.40.

Vår resa började redan igår då jag och Emma åkte från Uppsala till Kil (Emmas hemstad) där vi sov en natt hemma hos henne. Måste tillägga att vi hade massor med packning så det var en utmaningn bara det att släpa på allt och klara av hela tre byten, men vi klarade genom bra sammarbete. Ni kommer få se lite bilder på packning och annat lite senare. Nu imorse åkte vi strax före åtta och vi kommer vara framme runt 13.30, så det blir en lång resdag för oss. Vi ska bo i en stuga på Tylösand som är jättefint med en superfin strand, dock blir det nog inget ad för oss. Pappa kommer komma ner ikväll så han kommer att bo med oss också. Riktigt roligt att han kommer ner och är med då jag spelar.

Senaste tiden har jag tränat väldigt bra och det känns om att det har givit resultat och jag känner mig taggad och förväntansfull nu inför tävlingen och hoppas på att spela grym golf.

Ha en bra dag! Nu ska jag fortsätta att njuta av den tråkiga bilvägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0