Revansch!

Yesyesyes!

Idag fick jag revansch från rundan igår vilket kändes VÄLDIGT bra! Eftersom jag har tränat väldigt bra och haft fokus på denna tävling i mer än en månad nu. Det var väldigt spännande och nervöst då jag fick vänta och se om jag skulle klara cuten eller ej. Men jag klarade den och är nu vääääldigt glad! Det hade varit väldigt surt om jag inte hade klarat cuten. Efter igår låg jag på en 43:e plats, men idag plockade jag 15 placering till en 28:e plats och imorgon plockar jag förhoppningvis ytterligare ett par placeringar. Topp-20 skulle nu kännas bra.

Nu ska jag ta och sova eftersom det är tidig start imorgon som gäller, 8,20 går jag ut.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0