Första veckan avklarad!

Nu är första veckan på sista året på gymnasiet gjort och det känns underbart att vara tillbaka till Uppsala. Visst är det skönt med sommarlov och inte behöva plugga en massa, men det känns som att jag ska överleva mitt sista år. Jag har fått väldigt bra schema i skolan med max två lektioner om dagen och det gör att jag kommer kunna lägga mycket bra tid på träning. Första skolveckan har varit bra och dragit igång i lagom tempo. Jag försöker jobba en del matte på mina lediga studer just nu eftersom jag kommer missa mycket av matten de två kommande veckorna då jag både ska spela Nordesa Tour på Landeryd nästa vecka och Skandia Tour Elit veckan efter det i Kalmar. 

Då det inte är skola är det en massa träning som gäller och det är riktigt roligt att vara igång med allt så nu. Golf och fys är det som gäller! På kvällar är det matlagning, plugg och kaffestuder med Emma som gäller. Vi har våra rutiner och tar en kopp kaffe tillsammans på kvällarna och kollar antingen på TV eller följer 90201 som är en serie. Riktigt mysigt är det och det blir även en massa skratt. Stämningen och genomskapen på Kantron (där vi bor) är grym och jag älskar verkligen livet där! Det kommer bli fruktansvärt tråkigt och ledsamt att sluta och flytta därifrån och jag kommer sakna alla så himla mycket. Men nu är det bara njuta av varje dag och se till att vårt sista år tillsammans blir grymt!

I helgen är det jobb på golfklubben i receptionen som gäller och sen bär det av tillbaka till Uppsala igen på söndag kväll. Måndag är det skola och träning som gäller. På tisdag är det kval till skol-SM och på onsdag bär det av mot Linköping tillsammans med Emma och Ellinor. Vi ska spela Nordea Tour där 3-5/9. På onsdag blir det inspel, torsdag träning och sen spel fre-sön. Vi har hyrt en liten stuga på en camping så jag tror vi kommer få riktigt mysig och roligt tillsammans under dagarna då vi är där!

// Josefin

Kommentarer
Postat av: mamma

vill bara säga det att JAG ÄLSKAR DIG

ha det gott

kram mamma

2010-08-29 @ 21:48:33
Postat av: mamma

Kram älskar dig

mamma

2010-08-29 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0