Jullov

Nu är äntligen jullovet här och det kommer verkligen i rätt tidpunkt. Både kroppen och huvudet behöver lite ledighet. Jag har dessutom dragit på mig halsont så nu gäller det att inte bli sjuk utan ta det lugnt och bli av med det fort så att jag kan träna för fullt igen. Även under jullovet är tanken att jag ska träna en hel del fys. Kanske inte lika mycket som det blivit under veckorna i skolan, men hålla igång och köra ett par tuffare pass i veckan.

På lovet annars så ska jag ta det lugnt, vila, träffa kompisar och plugga lite. Jag har inte så mycket planerat utan det blir till att ta dagarna som de kommer och njuta av ledigheten.


Emma och jag i ansiktsmasker!

Kommentarer
Postat av: mamma

god jul på er båda trots dessa förskräckliga ansiktena - ok då .... ni är sköna

2010-12-22 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0