Ont i magen

Min dag har väl varit sådär pga att jag haft ont i magen och mått illa så då jag kom hem från skolan la jag mig och sova i 2 timmar vilket var väldigt skönt. Hoppas bara att jag kan somna ikväll, mne det tror jag att jag ska kuna. Ska lägga mig i sängen redan vid åtta och kolla lite på TV och plugga körkortsteori.

I morse hade vi golfare simning på träningsschemat, vilket var både roligt och jobbigt. Därefter cyklade vi direkt till Fålhagen där vi hade idrott med klassen iform av skridskor utomhus. Det var under idrotten som jag fick mitt magont och illa mående så resten av skoldagen var inte så jätteroligt. Tur var docka att vi bara hade en lektion efter lunch.

På eftermiddagen var det tänkt att Emma och jag skulle ha tränat på SATS men jag kände att jag inte klarade av att träna och behövde istället åka hem.

Imorgon på morgonen har vi golfregler på schemat och på eftermiddagen är det golf som gäller. Under kvällen imorgon ska jag och Emma sitta och fixa med de sista små grejerna till festen. Det är inte långt kvar nu, bara 5 dagar och vi längtar massor!

Nu ska jag göra lite nytta innan sängen väntar för min del!
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0