2009 års höjdpunkter

Här kommer 2009 års höjdpunkter enligt mig:

*Spanienlägret med skolan vilket var helt underbart, roligt, lärorikt och riktigt bra uppladdning inför säsongen.

*Alla golftävlingar, men några speciella är: Sotenäs, Roslagen och JMI finalen då Emma och jag gjorde sällskap till tävlingarna. Vi har haft riktigt roligt på dessa tävlingar!
Bästa tävlingen i år måste helt klart vara vinsten av riks på Gotland! Det var en helt fantastiska resa tillsammans med härliga golfkompisar. Jag spelade riktigt bra golf, slog mitt första banrekord, gick min första runda under par och av allt detta fick jag ett härligt självförtroende som ledde till fler framgångar... Jag fick spela min första Elit!
Adra platsen på JMI tävlingen i Haninge gjorde att jag gick vidare till JMI-finalen. JMI finalen var en bra tävling på nästan alla sätt. Jag, Emma, pappa och Emmas mamma bodde tillsammans i en mysig stuga. På kvällarna åt vi god mat och hade trevligt! Golfspelet fungerade inte helt bra, men jag lyckades klara cuten vilket kändes bra!

*Att få börja i skolan igen var för mig helt klart en höjdpunkt eftersom jag saknat alla underbara människor i Uppsala. Extra bra blev det i och med att jag flyttade till Uppsala. Jag stortrivs verkligen och varje dag består av en massa skratt och skoj. Detta har gett mig vänner för livet!

*En stor höjdpunkt under hösten har varit all fys träning! Jag har hela tiden tyckt att det är riktigt roligt att träna och träningen har verkligen gett resultat. En del av resultatet är tack vare Emma. Vi har tränat tillsammans och ser verkligen till att peppa varandra så att man kan pressa det lilla extra. Utan dig Emma hade träningen den här hösten aldrig varit så roligt och givande som den varit.

*Precis innan jullovet gjorde vi slutprovet i kemi vilket för mig var en höjdpunkt eftersom vi nu inte kommer ha någon mer kemi!

*Jag sänkte min snittscore med 10 slag och uppnådde många av mina andra mål! Träning ger resultat!

Detta är vad jag kommer på just nu, men det är säkert mycket mer...!

Jag ser framemot 2010 som kommer att bli ett grymt år:!
*Jag fyller 18år!
*Jag ska ta körkort
*Spanienläger med skolan 8 mars - 2 april
*En underbar golfsäsong med förhoppningvis massor med bra resultat och framgångar.

Hoppas ni också kommer få ett fantastiska bra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0