3/1 2010

Har suttit och pluggat en hel del under dagen inför de två slutproven som vi har på en gång då vi början skolan igen. Känns lite drygt att behöva plugga på lovet, men det finns inget att göra åt saker, utan det gäller istället att bara gilla läget! Jag har pluggat på träningslära och idrottsnutrition idag och det känns faktiskt riktigt bra. Det fastnar ganska lätt i huvudet eftersom att jag tycker det är intressant och roligt, dock är det så himla mycket som ska in bara...

Min sista lovvecka kommer bestå av träning, plugg, träffa lite kompisar, umgås med mamma, pappa, johanna och andra i släkten och sen får jag väl se om det lbir något mer på schemat. Jag försöker väl hålla det så öppet som möjligt. Just nu känns det som att lovet har gått väääldigt snabbt vilket är både bra och dåligt. Skönt med lov och slippa skolan, men jag saknar alla underbara människor i Uppsala.

Imorgon står det träning på schemat bestående av intervaller på löpbandet samt lite bål. Sen kanska jag ska träffa Linda och det lär även bli en hel del plugg antar jag.

Nu ikväll ska jag fortsätta plugga lite och sen blir det någon film. Har kollat på film de två senaste kvällarna vilket är en skön avslutning på dagen. Det är då som det känns som att man kan ligga i soffan med gott samvete eftersom man vet att man har fått saker gjorda tidigare under dagen.

Ha det bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0