En annorlunda vecka

Måste börja med att gratulera Emma som fyller 18 år idag! Hoppas du får en underbar dag! Jag längtar massor till vår genomsamma 18 års fest som vi ska ha!

Nu sitter jag i biblioteket på skolan och väntar på att Emma ska sluta för då ska vi åka till SATS och träna lite. Vi ska köra, bänk, chins, mage och rygg. Ikväll blir det förmodligen lugnt, kanske ska plugga lite. Det blir även Paradise hotel.

Imorgon blir jag, Emma och Sofie hämtade vid 7 (väldigt tidigt) för att åka ut till Uppsala GK där vi under morgonen ska göra 3D-analys då man får sladdar klistrade på kroppen och sen får fram en massa bra information gällande svingen. Det blir även en undersökning med vår sjukgymnast för att se om det är något som vi behöver jobba på. Det ska bli riktigt roligt att göra dessa tester och jag tror att det kommer bli lärorikt och väldigt bra.

Denna vecka blir lite speciell eftersom det sker massa tester och så. Imorse hade vi genomgång på golfpyramid som är ett program på datorn som vi ska jobba med för att planera träning, göra målsättning och hålla bra kontakt med hela vårt nätverk. Jag tror att det kommer bli riktigt bra att jobba med det där programet och det kommer bli lättare att ha bra kontakt med alla tränare och liknande.

Vi har inte så himla mycket plugg i skolan denna vecka vilket är skönt så det gäller verkligen att njuta nu medans det är lite lugnare. För snart får väl lärarna ett tokryck igen och ger oss massor. Nu när vi har det lite lugnare ska jag försöka jobba lite före i alla ämnen inför Spanien.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Golfpyramid och nätverk låter himla bra tänk. Hoppas jag ingår i ditt trygga nätverk!



Kramisar mamma

2010-01-25 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0