Ingen mer fysik

Hej på er!

Nu har jag gjort mit allra sista prov i fysik, slutprovet och jag hoppas på att det gick bra. Det var svårt men det kändes ändå bra tycker jag. Nu är det bara att vänta och se vad för betyg jag får. Erik vill även att jag ska skriva att det inte gick så bra för honom på slutprovet... Han sitter här brevid mig och säger va jag ska skriva:P

Nu sitter vi i biblioteket och pluggar inför vår muntliga redivisning som vi ska har i religion om en halvtimme. Det är jag och Sofie som ska redovisa tillsammans och vi har om skrifter och böcker inom Kristendomen.

Efter religion ska vi snabbt cykla till IGU där vi ska ha en föreläsning med Peter Östlund om mentalt inom golfen. Det ska bli intressant och jag tror även att det blir lärorikt! Sen ikväll kommer Ellinor till mig så ska vi ha myskväll men film och massa prat.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0