Måndag!

Nu har jag precis kommit hem igen efter att ha varit och tränat och vart en sväng på stan. På stan köpte jag och Emma en tårta till Patric som fyller 18 år idag! Jag ska samtidigt passa på att gratulera min kära vän Camilla på hennes 19 års dag!

I morse var jag iväg och skrev provet och det kändes väldigt bra. Innan vi åkte och tränade städade jag undan julen i min lägenhet, dammade och dammsög också, samt åt lite mat. Så nu är det rent och fint!

Nu ska jag sätta mig och fixa med en massa saker innan det blir middag framför Förkväll med Emma. Ikväll när Patric kommer ska vi gratta honom och sen blir det lite plugg.

Imorgon börjar skolan och det ska bli roligt att träffa alla klasskompisar igen. I skolan gäller det verkligen att ligga i nu inför Spanien så att jag ligger före i skolarbetet innan jag åker så att jag slipper tänka på det och bara lägga min energi på en massa bra träning.

Nu ska jag sätta igång med allt:
*Ringa Tofta
*Kolla tider till Alkoholkursen unför körkortet
*Kolla skolmail
*Söka ett sommarjobb
*Ta reda på vad som ska pluggas på till kommande prov

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: johanna

hej store syrran jag hoppas att du har det bra där i uppsala. och att provet gick bra och själv har jag haft en riktigt bra första dag i skolan och det var den ända dagen jag behövde gå i skolan den här veckan för helan den här veckan kommer jag att ha hemstudiedagar och själv blev jag världig förvånda att det var hemsudiedagar resten av den här veckan. men nu så får du ha det så bra i uppsala och hälsa patric på födelsdagen och plugga bra hälsa alla hje då puss jag älskar dig hej då.

2010-01-12 @ 17:50:09
Postat av: johanna

hej store syrran jag hoppas att du har det bra där i uppsala. och att provet gick bra och själv har jag haft en riktigt bra första dag i skolan och det var den ända dagen jag behövde gå i skolan den här veckan för helan den här veckan kommer jag att ha hemstudiedagar och själv blev jag världig förvånda att det var hemsudiedagar resten av den här veckan. men nu så får du ha det så bra i uppsala och hälsa patric på födelsdagen och plugga bra hälsa alla hje då puss jag älskar dig hej då.

2010-01-12 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0