Den här gången höll det inte hela vägen...

Ja hur ska man sammafatta denna dag då...? Den har på ett sätt vart väldigt bra men samtidigt hemsk. Jag har haft riktigt roligt och njutit av nästan varenda sekund av dagen. Då jag gick ut på 10:an i morse var det med ett stort leende på läppar och jag älskar verkligen den här stunden. Jag spelade riktigt bra till en början och gick på par första nio vilket är bra på denna utmanande banan, så bra att jag låg på en andra plats efter nio hål. Men som alla vet handlar golf om att spela 18 hål på så få slag som möjligt vilket jag inte gjorde så bra idag då spelet fullkomligt rasade under sista nio. Det var tungt att tappa så bra spel och det känns riktigt surt nu i efterhand. Men det finns ingen anledning för mig att gräver ner mig i det efter som det som hänt har hänt och det finns inget jag kan göra åt saken nu. Det som gäller för mig nu är bara att glömma det å gå vidare. Imorgon är en ny dag full med nya möjligheter och jag ska ta vara på allt detta nu och njuta och ha riktigt roligt!!

Nu ska jag snart ta och sova så att batterierna är laddade till imorgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0