På plats!

Nu är vi på plats här nere i Skåne. Resan gick bra och det kändes som det gick ganska snabbt ändå trots att vi började resan 9 och var inte framme först vid halv sex. Nu är vi i alla fall på vandrarhemmet och det är riktigt bra. Ett fräscht rum med två våningsängar, TV och dusch och toalett på rummet. Min säng är riktigt skön också så här kommer jag sova gott.

Ikväll blev det mat på en kina/thai resturang och det var väldigt gott. Nu ligger jag bara i sängen och tar det lite lugnt och uppdaterar er lite på bloggen och sen ska jag skriva lite träningsdagbok, skicka mail och sen ska jag försöka sova. Imorgon ska batterierna vara laddade till max: morgonen börjar jag med att springa en vända för att väcka kroppen, sen bär det av till banan för att träna lite och därefter spela in. Ser fram emot och se hur banan är eftersom jag hört mycket positiv om den. Imorgon kväll är det spelarmöte och sen blir det bara till och äta, duscha och fixa allt inför tisdag som är den första speldagen. På tisdag ska jag köra järnet, spela bra, ha roligt och utveckla mig själv!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0