Nedräkning mot sommarlovet!

Jag har varit hemma nu ett tag efter skolan och hat hållt på att rensa lite i min garerob. Det blir verkligen rensning och städning av allt nu inför sommarlovet eftersom mycket av mina kläder ska med hem och en del saker. Lägenheten ska också städas noga så att tillsyn blir glada och godkänner det.

Jag ska strax äta lite för sen åker jag ut och tillbringar kvällen på golfbanan med lite träning. Blir förmodligen mest puttning och chippning då jag inte ska slå så mycket nu pga mitt knä som jag gjorde illa i veckan. Har varit hos sjukgymnasten och ska tillbaka imorgon så förhoppningsvis blir det helt bra ganska snart. Det var under brännbollen i skolan som jag halkade till i gräset och fick knät under mig så att jag drog till det. Enligt sjukgymnasten var det menisken som fick sig en liten smäll. Känns drygt att skada mig nu när jag vill träna som mest, men jag får se det från den ljusa sidan att det hade faktiskt kunnat vart värre.

Imorgon tar folk studenten här i Uppsala så det innebär att vi andra är lediga. Jag och Emma ska troligtvis åka ut till Söderby och kolla på killarna som spelar Nordea tour där. Därefter bär det av hem till Enköping för på lördag ska jag jobba i receptionen på golfbanan. Det blir första gången och jag hoppas verkligen på att få jobba mer där under sommaren så att jag får chansen att tjäna lite pengar, vilket aldrig är fel.

Ha en fortsatt bra dag!

Midsommar i Härnösand 2009 - längtar så mycket till sommarlovet nu och det ska bli mysig att få träffa min underbara lillasyster också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0