På jobbet

Hejsan på er!

Just nu sitter jag upp i receptionen på golfbanan och jobbar mellan 8-15. Det har varit fullt ös hela dagen, det är först nu på slutet som det blivit lite lugnare. Det är riktigt roligt och det känns som detta jobb passar mig bra. Hoppas på att få jobba mer här under sommaren.

Efter jobbet ska jag hem och packa ihop mina saker och Camilla kommer även förbi en liten stund så ska vi fylla i papper till henne på aupair. Därefter åker jag tillbaka till Uppsala där jag ska vara med de som är kvar nu under helgen så ska vi grilla vid en mysig badplats troligtvis.

Det är en rolig veckan som jag har framför mig då vi kommer åka till Gröna Lund på onsdag med golfarna på skolan som en avslutning inför sommaren. Annars ska jag bara umgås så mycket som möjligt med alla mina underbara vänner i Uppsala innan vi på fredag skiljs åt för sommarlov. Det ska blir väldigt skönt att få slippa skolan men samtidigt väldigt tråkigt att få sommarlov eftersomd det innebär att vi golfare på skolan inte kommer att träffas varje dag. Sommaren kommer gå fort och sen börjar vi trean och då börjar nedräkningen mot studenten! Livet är händelserikt och underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0