Autopiloten!

Jag har valt och lika vårt liv här nere just nu som att vi har satt på autopiloten och allt sker av bara farten, dag in och dag ut.

1. Klockan ringer och vi ligger kvar och drar oss i 10 minuter
2. Hoppar i fyskläderna som är i garderoben bredvid sängen.
3. Morgonfys
4. Dusch
5. Frukost
6. Träning
7. Lunch
8. Träning
9. Fys
10. Middag
11. Dusch
12. Sitta vid datorn och prata med er där hemma och plugga
13. Kvällmöte
14. Sitta med datorn och skriva träningsdagbok
15. Sova
Och sen så börjar det om på samma sätt då vi vaknar till den underbara väckarklockan nästa dag...
Även fast det är samma typ av saker som händer så blir dagarna på ett sätt inte så lika varandra eftersom det ibland inträffar någon händelse som gör att man uppskattar dagen lite extra mycket.
Idag är det nio dagar kvar av träningslägret och det gäller verkligen att lägga i slutspurten så att man åker hem och är riktigt sliten samtidigt som man känner att man inte hade kunnat få ut mer av detta träningsläger. Även om förkylningen i kroppen sitter i och det tar lite extra på krafterna så känner jag att jag ska kämpa järnet in i mål nu. jag har världens chans att maximera mina förberedelser inför kommande säsong.

Nu ska Emma och jag ut och träna i ytterligare 3,5 timme denna dag, sen blir det ett hårdare fyspass vid 7. Vi har alltså punkterna 8-15 kvar på denna dag.

Ha det bra och hoppas att snön töar massor där hemma i Sverige!

Banan och pratpaus vid puttinggreen. På bilder är det Patric och Lucas

Kommentarer
Postat av: johanna

hej det var ett fullt med schema hoppas att du har det bra där i spanien nu ska jag själv till att tränna lite fotboll hoppas att du har det bra i spanien.

2010-03-24 @ 17:48:59
Postat av: mamma

Skönt att ni vet va ni sak göra om dagarna. HIHI



kram mamma

2010-03-25 @ 08:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0