Blänkande klubbor!

För ett par dagar sen körde Emma och jag en chiptävling och priset till den vinnande var att den andra skulle tvätta klubborna åt en. Jag vann matchen med tre raka poäng. Det roliga var att vi innan matchen med pris hade kört två matcher och då vann Emma båda två så hon kände nog att hon hade lite försprång inför det stora matchen. Dock så plockade jag fram tre bra slag ur bagen och vann rena klubbor. Emma har precis gjort rent då och nu skiner de som aldrig förr! TACK SÅ MYCKET Emma!




Emma tycker det är jätteroligt att putsa på mina klubbor så att det skiner och blänker!

Nu ska vi snart äta mat. Till middag blir det pasta med baconsås, en riktigt klassiker här nere i Spanien hos Emma och mig. Vi har ätit mycker mer bacon än korv i år.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: mamma

Härlig färg du har fått Emma

Härligt att du STÄLLER upp å putsar Josefins klubbor



Skratta så gott

mamma Anne-Mari

2010-03-26 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0