Första tävlingen för i år!

Idag har vi vår första av tre tävlingsdagar här nere i Spanien. Hälften gick ut i morse och hälften går ut nu efter lunch vilket jag ska göra. Jag sitter nu och äter lunch bestående av ris med chickennuggets. Sen blir det till att värma upp och sen ut på banan. Det ska bli riktigt roligt och jag hoppas på att kunna få ihop en okej score iaf.

Just nu skiner solen och det är klarblå himmel och det blåser i princip inget alls. Jag ska faktiskt spela i kjol nu har jag tänkt. Hoppas bara jag inte bländar mina medspelare allt för mycket med mina inte så bruna ben. Jag ska spela med Emelie, Anna och Ebba och jag hoppas på att vi får en trevlig runda med mycket bra golfspel.

Nu ska jag fixa i ordning bagen och allt, men ha en bra dag så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: mamma

Får väl hoppas att du bländar dina medspelare med ett briljant spel istället för att blända dom med dina vita ben.



Kram

mamma

2010-03-15 @ 11:51:34
Postat av: johanna

hoppas att det går bra idag med ävling och att du bländar dina med spelare med dina jätte bruna ben !:) puss jag älskar dig Puss

2010-03-15 @ 13:57:31
Postat av: Bea

Hoppas du har det varmt och skönt i Spanien, här i Finland är det inte så varmt alls. Ha det bra! Puss

2010-03-17 @ 10:42:45
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0