Inte riktigt som man hade tänkt sig

Träning blev inte riktigt som man hade tänkt sig idag och det beror på att det krånglade med våra speltider då vi skulle spela 18 hål. Det blev något fel med våra starttider så vi fick först spela 9 hål på förmiddagen och sen de sista nio hålen efter lunch. På förmiddagen hade vi en övning som vi skulle räkna poäng på, 1 poäng för fairwayträff, 2 för greenträff och 1 för up&down. Under den rundan spelade jag tillsammans med Robin, Louise och Anton.

På eftermiddagen gick vi ut i ledarbollar och då spelade jag tillsammans med Jonnie, Peter och Erik. Det var roligt och trevligt, dock fungerade min puttning inte speciellt bra så resultatet är inget att hänga i julgranen med, menmen det är imorgon som det gäller. Då har vi nämligen vår andra av tre tävlingsdagar och jag känner mig grym taggad inför det och det ska bli riktigt skoj och ut och spela och försöka få ihop en bra score.

Nu ikväll på fysen var det Jonnie som körde med oss och det blev mycket och väldigt hårt ben så det känns i benen just nu. Det är bara hoppas på att man klarar av att kolla puttlinjen imorgon och att man inte har allt för mycket träningsverk.

Efter fysen hoppade Emma in i duschen och det jag var som fixade med middagen. Det skulle bli potatismos och fiskpinnar. Väl vid middagsbordet smakade jag på fiskpinnarna och kände direkt att det var nog det äckligaste jag någonsin ätit! Jag är normalt sätt inte så känslig då det gäller mat, men det här gick verkligen inte att äta. Så Emma ställde sig vid spisen och stekte korv och jag tog en snabb dusch. Så nu har vi ätit och ska bara ta det lugnt fram till kvällsmötet som börjar vid halv nio. Sen är det sängen som gäller och ladda inför morgondagen då tävlingen är.

Hörde att det hade kommit snö där hemma och vi känner verklingen inte för att komma hem till det utan nu får det ta och sätta igång och töa ritkigt ordentligt!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

Som sagt var så kommer jag gärna på middag, kyckling blir gott inga tråkiga smaklösa fiskpinnar.



Ni är grymt tuffa som tränar så hårt.



Kram mamma

2010-03-22 @ 11:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0